۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

وضع مالی صبا در شان استان قم نیست/ زمان احمدی‌‌نژاد علیه مایلی‌کهن توطئه کردند!

وضع مالی صبا در شان استان قم نیست/ زمان احمدی‌‌نژاد علیه مایلی‌کهن توطئه کردند!

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازیکنان قدیمی این تیم در فصل جاری هنوز یک ریال پول نگرفته‌اند، گفت: وضعیت مالی باشگاه صبا در شان استان قم و نمایندگان مجلس این شهر نیست.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه تیم صبا از نظر مالی در مضیقه قرار دارد، اظهار داشت: الان هفته یازدهم لیگ برتر هستیم ولی بازیکنان جدید این فصل هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند. این وضعیت مالی نه در شان باشگاه صبا است و نه در شان استانداری و نمایندگان مجلس. به ما می‌گویند تغییر و تحولات در استانداری بعد از تغییر دولت عامل این مسئله است.

وی افزود: تیم ما می‌توانست به این دلیل به حاشیه برود که البته خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. البته مشکلات مالی دلیل این نیست که در مسابقات لیگ پیروز نشویم و ضعفمان را به پای آن بگذاریم چون بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند تمام فکر و ذکرشان مسابقه است.

مربی تیم صبا در خصوص شایعاتی که درباره برکناری محمد مایلی کهن بعد از هر شکست مطرح می‌شود، یادآور شد: این حاشیه‌ها همیشه هست و ما به آن توجه نمی‌کنیم. اگر یک روز قرار شد ما را عوض کنند، با کمال میل آنرا می‌پذیریم. ما مثل بعضی‌ها نیستیم که مدام می‌گویند "نظامی‌ها و سیاسی‌ها از ورزش چه می‌خواهند" ولی از این آدم‌ها استفاده می‌کنند تا جایگاهشان را حفظ کنند. چطور این آدم‌ها موقع استفاده ابزاری خوب می‌شوند.

فریادشیران ادامه داد: مایلی کهن هم زمان آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی سرمربی تیم ملی بود. زمان محمود احمدی‌نژاد هم سرمربی تیم ملی شد ولی بعضی‌ها علیه او توطئه کردند و با پول دادن به یکسری افراد جو را علیه مایلی کهن کردند. مسئولان فدراسیون فوتبال هم به جای حمایت، داستان را عوض کردند. به هر حال مایلی کهن مثل بعضی‌ها بند یک پُست نیست.

وی با بیان اینکه تیم‌ها برای مربیان مثل امانت است، گفت: وقتی یک تیمی به ما می‌دهند مثل امانت با آن برخورد و سعی می‌کنیم با کمترین هزینه و مشکل بیشترین بازدهی را داشته باشیم. وقتی هم از ما بخواهند که نباشیم، قبول می‌کنیم و بدون ایجاد حاشیه از آن تیم می‌رویم. زبان مایلی کهن به همین خاطر تیز است. او "ریگی به کفش ندارد" و صادقانه حرف‌هایش را می‌زند.

مربی تیم صبا در پایان تاکید کرد: مایلی کهن مثل خیلی از مربیان نیست که بعد از باخت، آنرا گردن بازیکن یا افراد دیگر بیاندازد. اگر شما در تمام این دوران بیاورید که مایلی کهن بازیکنی را بعد از باخت متهم کند، جایزه می‌گیرید!

کد خبر 2141064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha